Klacht: OPLICHTING!

op 02 juli 2012 over Jokerquiz in de categorie Internet casino

Reeds een aantal maanden blijkt er door de Jokerquiz bedragen in rekening te worden gebracht via mijn Vodafone rekening.

Ik heb hierover een klacht bij Vodafone ingediend, maar kreeg via mail de melding dat ze hier niets aan konden doen??

Zij laten zich lenen voor dit soort piratij wat ik een ernstige zaak vindt. Door middel van 1 keer de site te bezoeken en op akkoord te drukken (wat mijn zoon heeft gedaan), zit je vast aan een abonnement. Ze schijnen iedere keer smsjes te sturen die,zodra je die opent,het abonnement verlengen. Nadat ik van Vodafone nul op request kreeg heb ik Jokerquiz zelf aangeschreven. Hieronder hun antwoord:

Geachte mevrouw,

u hebt zich geabonneerd op 17.11.2011 om 16:56:06 uur via de website: www.jokerquiz.nl. Dit hebt u middels uw mobiele telefoonnummer 316xxxxxxxxx gedaan. Op het aanmeldscherm staat duidelijk vermeld wat de wekelijkse kosten zijn met daaronder een “akkoord” en “annuleren” knop. U heeft vervolgens om 16:56:41 uur op de “akkoord” knop gedrukt om het abonnement te activeren.
Dit betekent dat u akkoord gaat met de Voorwaarden.

En op 17.1.2011 om 16:56:36 uur hebt u deelgenomen aan de quiz om een van de prijzen (iPad, iPhone, € 1000,-) te winnen en 7 van de 10 vragen correct beantwoord.
Deze deelname kan alleen plaatsgevonden hebben door aanmelding op www.jokerquiz.nl op het bovenstaande telefoonnummer.

Elke week hebt u een gratis reminder-SMS “Gratis bericht: www.jokerquiz.nl gaat voor de abonnementsverlenging. Kom terug en speel elke week op je mobiel voor super prijzen! Info? www.payinfo.nl”

Jokerquiz is een vaardigheidsspel dat elke zes maanden opnieuw wordt georganiseerd. Na registratie kan de abonnee elke week meespelen en proberen om het beste resultaat neer te zetten. De deelnemer zal zo snel mogelijk 10 kennisvragen moeten beantwoorden. Na zes maanden wordt bepaald welke deelnemer het beste weekresultaat heeft behaald. Deze deelnemer wint één van de vermelde prijzen.

De registratie begint door de link op de mobiele internetpagina www.jokerquiz.nl aan te klikken. De registratie voor de abonnementsquiz is voltooid nadat op “akkoord” is geklikt en Optimus Mobile GmbH de registratie heeft geaccepteerd. Nadat de registratie is voltooid, maakt Optimus Mobile GmbH het spel voor de deelnemer toegankelijk. Door middel van de registratie, gaat de deelnemer akkoord met de Algemene Voorwaarden.

De opzegging voor www.jokerquiz.nl op het mobiele telefoonnummer 316xxxxxxxxx werd op 20.06.2012 via MijnMobieleBetalingen.mobi uitgevoerd

Aan uw verzoek tot terugstorten van gemaakte kosten kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.

Met vriendelijke groeten

JokerQuiz Service Team

Deze site moet gerechtelijk worden vervolgd en indien Vodafone niet stopt met het verlenen van hun medewerking, moeten zij mede aansprakelijk worden gehouden.

Ik wens teruggave van de bedragen die mij in rekening zijn gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklant2012