Klacht: Oplichting

op 20 mei 2021 over LAVG in de categorie Incassobureaus

We kregen onlangs een aanmaning van LAVG over een rekening van Menzis bedrag 251 euro
Mijn vrouw heeft dit netjes overgemaakt en is per ongeluk vergeten het dossiernummer te vermelden.
Waarop LAVG nu een aanmaning van 50 euro berekend en het bedrag van 251 euro terug heeft gestort.
Hierover netjes gebeld maar hoe asociaal ook ze kunnen/willen hier niks aan veranderen oftewel totaal geen begrip voor de situatie. Kreeg ook het idee dat de medewerker niet begrijpt dat voor sommige mensen 50 euro veel geld is.
Dit is mensen bewust geld afhandig maken en noem het de reinste diefstal.

Ik ben tevreden als we gewoon het oorspronkelijke bedrag kunnen betalen wat we overigens ook netjes hadden gedaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 21 mei 2021 om 09:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: https://www.lavg.nl/organisatie/klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Maurits1978