Klacht: Oplichting

op 12 september 2018 over Haarspecialist Haarhuis van Tongeren in de categorie Kappers

Eind 2017 was ik voor een haarstuk naar haar specialist haarhuis van Tongeren te Leiden.
Alsof het niet genoeg is dat ik vanwege ziekte voor een haarstuk daar terrecht kon ben ik financieel opgelicht.

Omdat ik om de 6 weken het haar moet laten wassen en herplakken ben ik opzoek gegaan naar een haarspecialst vlakbij huis. Ik heb daar gevraagd hoeveel het haarstuk waard is, waarnaar ik te horen kreeg dat ik ruim €1000 teveel heb betaald bij haar huis van Tongeren te Leiden.
Boven de €1000 hebben ze me ook nog opgelicht met de bijdrage Van €250 dat ik uit de aanvullende verzekering vergoed kreeg, waar ik na thuiskomst achter kwam na het bekijken van de factuur. Toen ik van Tongeren daarmee confronteerde werd het bedrag van €250 gelijk op mijn rekening gestort.
Nu bijna een jaar later ben ik opgebeld door de eigenaar (meneer) met de mededeling dat ik onterecht de bijdrage uit de aanvullende verzekering van €250 van haar huis van Tongeren terug heb ontvangen omdat ik niet aanvullend verzekerd was bij het in ontvangst nemen van het haarstuk begin 2018.
Toen ik meneer duidelijk maakte dat ik het haarstuk eind 2017 heb besteld en toen wel aanvullend verzekerd was gaf hij aan het uit te zoeken.

Kortom haarstuk (kort haar, boven nek)koste daar €2019 intotaal, waarvan €431 uit de basisverzekering vergoed werd en €250 uit de aanvullende verzekering, vergoeding bij elkaar €681 en €1338 uit mijn eigen zak betaald.
Elders kost dezelfde pruik €1000.

Als ik het teveel betaalde bedrag retour krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haarspecialist Haarhuis van Tongeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeTa