Klacht: Oplichters

op 25 juli 2017 over Muizendokter in de categorie Ongediertebestrijding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

MAAK GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN VAN DIT BEDRIJF, OPLICHTERS!!!!
Men is bij ons thuis geweest ivm met muizen, niets gedaan behalve 2 doosjes geplaatst en mij 260,- euro in rekening gebracht!!!
Vervolgens heb ik mijn beklag gedaan en zou ik het geld terug krijgen, nu al ruim 2,5 week bezig met bellen en mailen en ik ontvang geen reactie.
Zojuist de meeste onbeschofte medewerker gesproken die ophing zonder enige reden!
De dame gaf aan dat ik de e-mails die ik verschillende keren heb verstuurd maar nogmaals moet e-mailen naar administratie@muizendokter.nl en dat volgende week iemand daar naar zal kijken.
Toen ik vroeg waarom dit magische email adres ineens wel zou werken hing zij op?!

STELLETJE OPLICHTERS!!!!

Gewenste Oplossing:

De oplossing zou zijn:
1. Een factuur voor hetgeen mij in rekening is gebracht.
2. Geen belachelijke kostenen rekenen voor niet verricht werk.
3. Reageren op vragen van klanten.
4. De medewerken die abrupt het gesprek beëindigd ontslaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Muizendokter over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Muizendokter in behandeling genomen

Bericht van MyTrendyPhone.nl

1 maand geleden - De klacht staat bij verkeerd bedrijf, wij zijn MyTrendyPhone en wij verkopen accessoires en onderdelen voor mobiele telefoons. Alstublieft deze klacht van de website halen, aangezien wij niets te maken hebben met muizendokters.

Alle klachten die gemeld zijn door Mersi