Klacht: Oplichters!!

op 05 mei 2017 over Power Internet in de categorie Internetproviders

Ik heb zoveel oplichters op deze wereld gezien, maar zoals PowerInternet nog nooit!
Dit is mijn eerste en laatste ervaring vanaf nu!!
Ze hebben geld van 600 euro gepakt van ons enn niks voor ons gedaan. Mijn site is hetzelfde er word niks aangedaan. Heb al 1000 x gebeld en elke keer zeggen ze dat ze eraan gaan werken en ben nu al 5 maanden verder en ze willen nog dat ik volgend jaar ga verlengen als klant.
En dwingen met hun woorden om tog te verlengen terwijl ik duidelijk aangeef dat ik niet wil verlengen en dat mijn site hetzelfde is gebleven!!
Ik raad iedereen af om bij PowerInternet klant te worden. Je verliest alleen 600 euro!
Ze doen letterlijk niks voor je.

Als ik mijn geld terug krijg!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Power Internet over deze klacht.

Bericht van Power Internet

3 maanden geleden - Geachte heer Khalil, Tot onze verbazing kregen wij bericht binnen van de klacht die u heeft geplaatst en graag willen wij om die reden hier ook op reageren. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in de motivatie van uw klacht en vinden deze ongegrond. Misschien heeft u een verkeerde beleving van de gemaakte afspraken en daarom licht ik deze kort nog even toe. U spreekt in uw schrijven meerdere malen over uw website en veranderingen die plaats zouden vinden maar hier is geen enkele afspraak over gemaakt, wel is er als onderdeel van het pakket een uitgebreide website analyse en die hebben wij u ook toegezonden via de e-mail op 22-02-2017. Verder hebben wij uw Google profiel volledig ingericht en hebben wij ook een landingspagina voor u gebouwd en daar de tekst voor geschreven deze kunt u zoals bij u bekend vinden onder http://www.stomerij-deventer.nl/ . We zien ook dat hierdoor uw vindbaarheid op Google significant is vergroot. Ik heb u hierover meerdere malen proberen te bellen maar u bent niet bereikbaar. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn dan kunt u ons altijd telefonisch op 072-8200200 of via ons mail adres info@powerinternet.nl benaderen zodat wij u direct te woord kunnen staan en samen zoeken naar een oplossing. Alvast bedankt voor uw begrip, Met vriendelijke groet, Power Internet

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Power Internet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Power Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Power Internet

Heeft op 10 juli 2017 om 13:11 geantwoord

Geachte heer Khalil,

Alvast bedankt voor uw begrip,

Power Internet

Alle klachten die gemeld zijn door farhdkhalil