Klacht: oplichterij !!!

op 06 oktober 2017 over Kroonsoft.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Beste,
op 28/7 bestelde ik schoenen van het merk 181 bij kroonsoft .nl. Ik betaalde ,verzending inbegrepen 72,70 euro !einde augustus ontving ik :Heel ordinere plastieke schoenen, foute maat en een totaal ander model en een prijskaartje eraan van 29 euro !!!! Net voor de levering kreeg ik een mail waar adres van opvolging in stond, en zag dat dit uit China kwam?!
bijna dagelijks doe ik een mail hierover via contact kroonsoft en krijg een mail telkens in het engels dat ze het aan het onderzoeken zijn. Maar na 2 maanden is er nog niks gebeurt! ik ben al naar de politie gestapt en zij gaven mij jullie mail adres.Ik vind uiteraarddat dit niet kan en deze firma van het net moet om geen andere mensen te bedriegen!!!

Ik zou het heel fijn vinden als U eens contact met hen zou opnemen en vragen waar en hoe ik deze terug kan sturen en: VOORAL DAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG! mijn odernummer bij Kroonsoftis: 118000023
Of kan U mij raad geven wat ik hiermee kan doen? alvast hartelijk bedankt!

Reactie van de melder van de klacht Mvr Jorissen

3 weken geleden - Ik ben erg benieuwd, hoop dat U een reactie bij hen los krijgt? En dat dit oneerlijke gedoe van deze firma mag ophouden!

Alle klachten die gemeld zijn door Mvr Jorissen