Klacht: Oplichterij !

op 09 juni 2016 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ik heb naar mijn mening eenmalig een betaling voldaan aan badoo. Paar dagen later heb ik mijn account verwijderd van hun website omdat ik er niks aan vond (er zijn een hele boel accounts van mensen die zich jaren geleden hadden aangemeld en al tijden niet actief zijn en maar heel weinig actieve leden). Vandaag twee weken nadat ik mijn account heb verwijderd zie ik een incasso op bij bankafschriften staan van badoo. Ik vind het best belachelijk dat ze dat doen terwijl ik mijn account heb verwijderd en niet eens de intentie toen ik de betaling voldeed dat ik een abonnement zou afsluiten! Schande schande schande! en natuurlijk ook schande van mijn kant dat ik in zo iets ben getrapt.

Ik ben tevreden als ik nooit meer een incasso of e-mail van badoo ontvang. Ik vind het onacceptabel hoe ze omgaan met persoonsgegevens en het incasseren van geld terwijl dit nooit mijn bedoeling was om daar te abonneren.
En natuuuuurlijk snap ik wel dat het mijn eigen domme schuld is maar kom op alsof we allemaal altijd de gehele voorwaarden doorlezen en nog kan het je soms voorbijgaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HeeelBooos