Klacht: Oplichterij

op 26 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Werd tel.benaderd met “fantastisch” aanbod; was 1 van de 100 in de regio geselekteerden en zou bij deelname daardoor mee doen met 100 loten. Ik was critisch en vol twijfels maar ging uiteindelijk akkoord om 1x mee te doen. Ik kon ieder moment opzeggen via www.luckymillions.nlwerd me verzekerd…
Ik had eigenlijk onmiddellijk al spijt en zocht de webpagina. Deze bleek helemaal niet te bestaan.Ik zou ook een email ter bevestiging ontvangen waardoor ik ook nog binnen 7dagen kon afzien van meespelen. Ik ontving deze mail nooit. Hield mijn afschriften goed in de gaten en nu (1mnd later) is het bedrag afgeschreven €49,95. Probeerde met gegevens van IC kontakt te zoeken,ook onmogelijk. Ik wil hier gewoon af en weet niet wat ik nu nog kan doen..Realiseer me dat ik een grote stommiteit beging, maar wat extra centjes zou zo welkom zijn… vr,gr,

Zou zeer tevreden zijn wannneer mijn deelname na deze ene keer volledig zou stoppen, wat ben ik stom geweest!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Reactie van de melder van de klacht Ine Cappon

10 maanden geleden - Nog als aanvulling bij bovengeschrevene; er werd mij (alvorens ik aantikte om de klacht naar Klacht.nl te verzenden) of ik ook al eerder een klacht had gestuurd naar MKbusiness . Dat had ik uiteraard inderdaad eerst willen doen, of eventueel naar StichtingDerdengelden (zou m.i wel zo correkt zijn geweest)maar hoe ik het probeerde,het lukte niet. Daarom koos ik ervoor om het i.i.g wel al naar Klacht.nl te sturen .Ik antwoordde dus met nee op die vraag, maar kon dit toen niet nader beschrijven. Er werd mij ook gevraagd of ik rechtshulp via ATAG (sorry als ik me niet meer precies de naam herinner)zou willen, maar er bestond ook bij deze vraag alleen de mogelijkheid om ja of nee te antwoorden,ik drukte toen nee in omdat ik dat nu nog niet kan overzien. Wellicht zal ik, wanneer ik er niet in slaag om op juiste wijze af te kunnen komen van dit luckymillions gebeuren wel graag in aanmerking komen voor juridische hulp, maar daar leek het me nu nog niet het geschikte moment voor. Overigens hoop ik wel dat ik door plaatsing van mijn klacht anderen "te goed gelovigen"heb kunnen waarschuwen, maar uiteraard blijft een ieder vrij om te besluiten hetgeen hij/zij wil...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:35 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Voor vragen en of opmerkingen wil ik u verwijzen naar Lucky Millions, zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31857325664 of +3228083919 (BE) of via mail info@luckymillions.net.

Reactie van de melder van de klacht Ine Cappon

7 maanden geleden - Allereerst dank voor de hulp. Ik heb indertijd gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het bedrag terug te laten storten( dat kon omdat het een IC was) hetgeen ook inderdaad gedaan werd. Tot nu toe is er daarna niet een tweede keer geld van mijn rekening gehaald door MKbusiness (in opdracht van LuckyMillions) dus het lijkt erop dat mijn klacht verholpen is, maar...ik blijf wel goed mijn rekening in de gaten houden. nogmaals dank,met vr.gr, ine cappon

Alle klachten die gemeld zijn door Ine Cappon