Klacht: Opleiding ineens niet meer erkend zoals voorheen aangegeven

Cherah op 04 juni 2024 over ROVC in de categorie Opleiding, Opleidingen en cursussen

Vorig jaar heb ik opleidingen gevolgd via het ROVC.

Destijds werd aangegeven dat de 2 andere opleidingen, waaronder NEN1010, ook behaald konden worden aangezien die deel uitmaakte van de erkenning in samenwerking met InstallQ.

Momenteel ben ik toegekomen om de volgende opleidingen te gaan doen, dus had ik me aangemeld voor de desbetreffende opleidingen.

Nadat ik de factuur wou betalen, zag ik tot mijn verbazing ineens in kleine letters op de website staan, dat deze niet meer in samenwerking met InstallQ gaan, waardoor ik natuurlijk niks meer heb aan de opleidingen.

Na mijn annuleringsmail, kreeg ik te horen dat ze 50% in rekening brengen, omdat het binnen 14 dagen (12 dagen vantevoren heb ik geannuleerd), geannuleerd werd.

Hierop heb ik een reactie gegeven met mijn bovenstaande uitleg in dit bericht, en dat ik anders ook wel het geld terug eis van de voorgaande behaalde opleidingen, gezien ze zelf ineens hun regels gewijzigd hebben zonder informatief bericht aan studenten in dit beroep, en ik niks meer aan die opleidingen heb op deze manier.

Hier heeft ROVC niet meer op gereageerd!

2 dagen later, op 29 mei, heb ik nogmaals een mail gestuurd met het verzoek te reageren op mijn vorige mail.

Ondertussen zijn we alweer een paar dagen verder, en nog altijd geen reactie!

Belachelijk dat belangrijke dingen ineens gewijzigd worden met kleine letters op de site, en dit niet op voorhand aangegeven wordt aan (terugkerende) studenten!!! Om dan ook nog 50% in rekening te brengen van de opleidingskosten, slaat natuurlijk alles!

Wanneer de 50% niet in rekening gebracht wordt, want dit slaat natuurlijk nergens op.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ROVC

Reactie van de melder van de klacht Cherah

1 maand geleden - Via mail kunnen ze niet reageren, maar wel een klacht afwijzen....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ROVC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cherah