Klacht: Opleiding HBO-V

op 16 maart 2020 over Haagse Hogeschool in de categorie Adviezen, Opleiding

In 2017 ben ik gestart met de opleiding verpleegkundige HBO-V.
In 2018 heb ik mijn propedeuse behaald en ging verder voor mijn bachelor.
Mijn verslagen werden keer op keer afgekeurd, bij herkansingen werd het weer nagekeken door andere docenten waar ik nooit les van heb gehad. Mijn feedback wat ik mee kreeg van de docent verwerkte ik in mijn verslag maar werd mijn verslag weer door iemand anders nagekeken die het hele verslag afbrandden. Studiecoach waar ik veel gesprekken mee heb gehad daar kreeg ik helaas geen steun van. Er werden afspraken gemaakt met mij en de studiecoach die ik na kwam alleen de studiecoach niet. Ik heb meerdere gesprekken gehad met de schooldecaan die op de hoogte was van mijn persoonlijke omstandigheden.
In december heb ik een gesprek gehad met werk en school waarin school wilde dat ik in 4 weken tijd 4 verslagen zou gaan maken. Totaal niet haalbaar.
In februari weer een gesprek gehad waarin bespreken was dat ik tot juni 2020 de kans kreeg of alles voldoende te behalen. De studie coach wilde dat ik ging stoppen het was volgens haar niet haalbaar. Ik werd erg onder druk gezet door de studiecoach. Werk heeft er alles aangedaan om er voor te zorgen dat ik verder kon met mijn opleiding .
Werk begreep er niks meer van waarom ging het mis en zij hebben gezegd tegen de studiecoach dat ik in de niet gun factor zit. De studiecoach zat mij aan alle kanten dwars en heeft aangegeven dat zij mij niet HBO- V waardig vind terwijl werk daar heel anders over dacht. Ik heb bij de examencommisie herkansingen aangevraagd maar de studiecoach zei dat niet alleeen de decaan en examencommissie hierover zouden gaan maar ook zei. Doordat alles mis ging ik geen kant meer op kon, afspraken niet werden nagekomen besloot ik op 26 februari om met de opleiding te stoppen omdat ik erg werd tegengewerkt door school. Dit heeft een zoveel impact op mij gehad, werk is teleurgesteld in de Haagse Hogeschool. Doordat ik niet verder kan met mijn opleiding kost dit ook mijn functie als wijkverpleegkundige die ik niet meer mag uitvoeren. Ik moest opzoek naar een andere functie, ik had in oktober klaar kunnen zijn.
Door alle stress lijd ik hieronder vooral mijn gezondheid laat het afweten. Hoe kan dit gebeuren op deze school? Omdat ik de kostwinner ben scheelt mij dit weer in geld ik ga achteruit in mijn salaris.
Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen om dit verder uit te zoeken want ik eis een schadevergoeding . Mijn leven staat totaal op zijn kop na bijna 4 jaar moet ik mijn team verlaten en mijn cliënten. Deze week is mijn laatste week dat ik nog werk en dan is het klaar. Met veel pijn in mijn hart. Ik had deze opleiding graag afgemaakt en dat had zeker gelukt als ik niet werd tegengewerkt en als de studiecoach zich aan haar afspraken had gehouden .
Schandalig dit

Ik ben pas tevreden als de Haagse Hogeschool 15.00 euro als schadevergoeding geeft omdat ik mijn baan kwijt ben en mijn gezondheid het even laat afweten door alle stress.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haagse Hogeschool

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haagse Hogeschool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 17071291