Klacht: OPGELOST?? NIET DUS……..

op 16 juli 2012 over Internettelefoongids.nl in de categorie Online Gidsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niks opgelost, ik wens een volledige creditering van de factuur, en niet de helft!! Ik overweeg aangifte bij de politie te doen van oplichting.

Klacht:

Net als vele anderen hier ben ik ook gebeld met de boodschap dat het zou gaan om een verlenging van een bestaand abonnement. Ook ik ben teruggebeld om één en ander te bevestigen (met bandje).

Na het ontvangen van de factuur zelf even gebeld om te vragen of ze ook nog een bandje hadden van het eerste gesprek waarin ik aangaf ‘de situatie zo te laten als was’.

Ik voel me misleid en ben absoluut niet van plan deze factuur te betalen!!

Gewenste Oplossing:

Volledige creditering factuur!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Internettelefoongids.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Internettelefoongids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Internettelefoongids.nl

Heeft op 16 juli 2012 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb al gebeld. Een oplossing aangeboden, deze werd niet aangenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.debruijn