Klacht: Opgelicht door sabkg hristova uit griekenland

op 04 april 2013 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Persoon leren kennen,via badoo …..k…t site !! De dames die daar staan uit de plaats jijiler griekenland en wel uit meerdere plaatsen zijn fake en op geld uit men kan wel vertellen van hoe trap je er in …..inderdaad!! Maar dat is het niet !! Somigen zijn het te proberen waard, in gedachten blijft natuurlijk wel het verhaal van en als dit niet klopt !! Zo heeft de dame uit jijiler ,petra , met de juiste naam sabkg hristova mij vandaag 850euro gekost ..met.het verhaal dat griekenlan de luchthaven athene nieuwe regels heeft en dat ze wel door douane mag als ze 675 euro zak geld heeft en anders niet !! Jah tot 5min voor vertrek vliegtuig toch maar het risico genomen pfff fake

Geld zou ik graag terug willen zo als gewoonlijk !!en zo een onverantwoord site als badoo er gewoon aanspraaklijk voor stellen !! Ze willen verdiennen maar vergeten wek dat nederland een veiligheids land is .!!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coolman36