Klacht: Opgelicht door Kwik-Fit Meppel

op 13 september 2018 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Opgelicht door Kwik-Fit Meppel.
In juni j.l. heb ik mijn auto APK laten keuren bij kwikfit meppel.
Ik heb hier een groot bedrag moeten betalen aan o.a. de remleiding.
Volgens hen was er 3 meter remleiding vervangen onder mijn auto, maar tot mijn verbazing kwam een andere automonteur erachter dat er nog geen meter vervangen is (recht stuk). Ik heb dus 174 euro moeten betalen aan de remleiding van 3 meter, terwijl er geen 3 meter op zit! De auto waarin ik nu rij had dus ook nooit APK gekeurd mogen worden. Daarnaast is de beugel van de uitlaat volgens hen vervangen. Dit klopt niet. Dit is alleen vastgezet met een klem (wat dus ook geen goede oplossing was, want hij hangt alweer los). Naast deze dingen nog een hoop andere mankementen. Schandalig. Ik ben hier dus totaal niet over te spreken en ga er dus ook vanuit dat deze kosten op een correcte manier verrekend zullen worden.

De kosten mogen royaal verrekend worden en een goed excuus zal zeker gewaardeerd worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissa Stegeman