Klacht: Opgelicht door Cortdaed

op 27 augustus 2018 over Cortdaed in de categorie Financiële hulpverlening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heermevrouw,

In de periode van 13 augustus 2017 tot 1 maart 2018 heb ik een schuldhulpverlening traject aangegaan met Cortdaed Debt Management Coaching.

Na een geweldig intake gesprek met Ben (medewerker Cortdaed) op mijn woonadres waren er veel beloftes en uitleg gegeven mbt hoe Cortdaed mij zou helpen om van mijn schulden af te komen. Ik heb duidelijk aan Ben verteld dat er een loonbeslag was op mijn salaris via de UWV en dat als Cortdaed de beslag niet eraf kan krijgen dat er weing nut heeft om met Cortdaed in zee te gaan. Dat was geen probleem Cortdaed zou contact leggen met alle schuldeiser en ervoor zorgen dat de loonbeslag er afgehaald zal worden. Niks was minder waar!!!!

Van begin af aan ging niks conform afspraak, hierdoor moest ik meedere keren bellen om de eea voor elkaar te krijgen. Bijvoorbeeld uitbetalingen van mijn maandgeld op mijn rekeningnr. Geen terugkoppeling mbt voortgang.

Ik heb ook telefonisch een klacht ingediend bij de directeur (naam vergeten). Geen resultaat!!!!!!!!!!

In totaal heb ik € 253,00 ( €109,00 x 5 545) € 798,- betaald. Dus mijn vraag is wat heeft cortdaed in de periode van 13- 8-2017 tot eind januari 2018 voor mijn gedaan. Want in die periode was er een beslaglegging op mijn loon.

Conclusie: Ik ben gewoon opgelicht van hard verdiende geld, namelijk € 798,- Zelfs de klacht die ik op 2 juli 2018 bij Cortdaed heb ingediend, is niet beantwoord!

Gewenste Oplossing:

Ik stel voor dat Cortdaed de helft van het geld teruggestort, aangezien dat er pas in februari contact is gelegd met de schuldeiser en mij mbt de inlossen van mijn schulden.

Alle klachten die gemeld zijn door DBLAWRENCE