Klacht: Opgelicht

op 13 februari 2018 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 1,99 overgemaakt om gebruik te maken van een dienst. Dit doe je via ideal.

Vervolgens zet Badoo een automatische betaling in werking, waarvan je niet op de hoogte gebracht bent. Als je dus op iets klikt heb je meteen betaald terwijl je normaal eerst de prijs zou zijn. Je bent je er dus niet bewust van wat er gebeurd.
Achteraf krijg je dan een email dat er geld in rekening is gebracht via je ‘ideal rekening’… er bestaat niet eens zoiets als een ideal rekening.

Er is nu 80 euro in rekening gebracht bij mij zonder dat ik me hiervan bewust was

Gewenste Oplossing:

Dat deze bedragen teruggeboekt worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouwbadoo