Ik ben boos en verdrietig!!!!!!

Het chalet van mijn ouders is nu verkocht. Op zich is dat niet erg maar wel dat Het park de Scherpenhof in Terwolde, succesparken, de boel zo vreselijk belazerd heeft. Ze wilden het niet overkopen want het was in zo’n slechte staat! Er moest te veel aan gebeuren. Ze wilden er niets voor geven.
Er was nog meer narigheid wat we met een geschillencommissie hebben moeten uitvechten. Dit alles nadat mijn beide ouders vlak na elkaar overleden waren.
Het chalet was de nalatenschap. De erfenis.

Wij hebben op een gegeven moment een opkoper gevonden. Maar die werd zo tegengewerkt dat die uiteindelijk het chalet uit narigheid overgedragen heeft aan het park. Wij hebben er uiteindelijk 1500 euro totaal voor gekregen.
De opkoper vertelde mij dat hij verlies heeft.

Nu zag ik toevallig dat het chalet is verkocht. Aan de foto’s te zien na minimale investering.
Alleen verf en witsel en een vloer en buiten een goedkoop terras.
Het is verkocht voor 15.500 euro!!!!

Ik hoorde later dat het hier om mafia gaat. Dat dit hun manier van doen is om mensen zo te intimideren en liegen en bedriegen zodat de mensen na een tijd er zo ziek van zijn en de boel achterlaten. Zodat het park alles zo krijgt en met dikke winst kan verkopen.
Wij voelen ons enorm opgelicht. Vooral in een zo moeilijke tijd ook!

Dat wij als erven krijgen waar we recht op hebben.
Minstens 10.000 euro.
En daar boven op excuses.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over scherpenhof camping hogenboom parken terwolde succesparken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over scherpenhof camping hogenboom parken terwolde succesparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinascheveningen