Klacht: opgelicht

op 17 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Stickers besteld en betaald Na ruim een week niks ontvangen. Het is volgens de site druk. Na ruim 2 weken contact gezocht. Geen enkele manier bereikbaar. Telefoon voicemail chat geen reactie email geen bericht terug ontvangen. Geen stickers geld kwijt

Stickers geleverd of geld terug

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:51 geantwoord

Telefonisch contact gezocht, echter kregen wij helaas geen gehoor. We zullen blijven proberen te bellen. De voicemail hebben we ingesproken. Onze intenties zijn om de vervelende situatie zo snel mogelijk op te lossen met de klant. Verder zal ik een mailtje sturen ter attentie van het bovenstaande. Hopelijk spreken we de klant snel om het op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door mh033