Klacht: Opgelicht

op 15 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Via facebook zag een advertentie van Stickeroe. Ben naar de website gegaan en heb een bestelling gedaan. Op 6 september is het geld er af gehaald. Heb tot nu toe NIETS ontvangen. Wanneer ik bel, krijg ik een voicemail met telefoonnummer, daar waar ik eerst nog het bedrijfsnaam hoorde. Via KvK kwam ik bij het bedrijf waar stickeroe onderdeel van is, Satholi. Ook daar krijg ik geen gehoor als ik hun nummer bel. Ik voel me enorm opgelicht, al gaat het maar om een klein bedrag. Via facebook en via deze site zie ik de vele klachten die er zijn, wanneer zij allemaal ook bijna 29 euro aan bestelling hebben geplaatst kan het totale bedrag waarmee Stickeroe ons opgelicht heeft enorm oplopen. Ik heb inmiddels aangifte gedaan.

Als ik of mijn geld of mijn stickers terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:40 geantwoord

Telefonisch onderhoud gehad met de klant over de bestelling. De klant gaf aan de bestelling inderdaad niet gehad te hebben en hoefde deze ook niet meer te ontvangen. We hebben afgesproken dat wij de openstaande geleden zo snel mogelijk terug sturen naar de klant. De klant gaf aan dat als het geld terug op de bankrekening staat de zaak goed opgelost was. Verder hebben we ter compensatie leuk foto stickers aan de klant beloofd inmiddels zijn de foto ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk verwerkt en verstuurt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door ingearns