Klacht: Openstaande Vordering

op 16 augustus 2017 over CMIB Incassobureau in de categorie Incassobureaus

Wij hadden een betalingsregeling lopen met Infomedics over een 2-tal nota’s. De 1e termijn van de betalingsregeling is bij ons op 07-08-2017 van de rekening afgeschreven. Deze had blijkbaar voor 03-08-2017 ontvangen moeten zijn. Infomedics heeft de vordering overgedragen aan CMIB. Zojuist hierover gebeld en de bewuste medewerker gaf aan dat er niks is ontvangen c.q. betaald. Terwijl dit dus wel t geval is en ze hebben meteen € 40,- per dossier (2 dossiers) dus € 80,= incassokosten erop gezet.

Betalingsregeling voortzetten via Infomedics en de incassokosten laten vervallen. (€ 80,=)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMIB Incassobureau over deze klacht.

Bericht van CMIB Incassobureau

1 maand geleden - Geachte Mevrouw Wagemans-Coenen, Vanuit Infomedics heb ik begrepen dat de betalingsregling is bevestigd per email en per post met daarin de vervaldata van de termijnen. Deze was 3 augustus. Op het moment dat de afgesproken vervaldata niet aangehouden wordt komt een regeling te vervalen en gaat de rekening door naar de volgende status, in uw geval is dit de aanmaning vanuit het CMIB. Gezien de betaalafspraak niet is nagekomen acht ik het versturen van de aanmaning met de bijbehorende kosten als terecht. U kunt telefonisch contact opnemen met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor een betalingsregeling bij het CMIB te bespreken. Met vriendelijke groet, B Simon CMIB

Alle klachten die gemeld zijn door Esmee030800