Klacht: Openingstijden Klantenservice

op 10 februari 2018 over American Express in de categorie Creditcards

Een creditcard kan je 24/7 en rondom de wereld gebruiken. Dat wordt onder anderen gebruikt bij zakenreizen en vakanties.

Stel als je in Azië of Noord America op vakantie bent en je wilt de klantenservice van American Express bereiken, dan krijg je een voicemail bericht van de klantenservice dat ze zijn gesloten! Ze zijn zelfs op zaterdag dicht!

Wat trieste creditcard maatschappij is het zeg. Bij VISA of Mastercard heb je een klantenservice die 24/7 bereikbaar is.

Wat is het verschil tussen een bankpas van de jaren 80 en een AMEX card? Beiden hebben beperkte openingstijden.

De klantenservice van American Express moeten hun klanten 24/7 te woord kunnen staan. Dit omdat klanten rondom de wereld hun creditcard willen gebruiken. En mocht er iets zijn, dan kunnen ze rekenen op adequate "Service".

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abooboozoomoomookaloo