Klacht: Openen hotmailaccount niet mogelijk

op 08 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben een probleem met de hotmailaccount wjrozendaal@hotmail.com
er wordt aangegeven dat de account geblokkeerd is
ivm vermoeden van hacken en dat de blokkade opgeheven kan worden. Deze
code kan echter alleen verstuurd worden naar een vaag en onbekend adres.
Waarom kan deze code niet naar een ander adres verstuurd worden?
Mvg Tim Jan Rozendaal

De code kan naar een adres naar keuze gestuurd worden

Bericht van

5 jaren geleden - Beste heer Rozendaal, Die herstel code kan niet naar een ander adres (een adres dat niet is ingesteld in hotmail) worden gestuurd omdat wij dan niet zeker kunnen zijn of U daadwerkelijk de rechtmatige eigenaar van het account bent. Er zijn echter mee opties om het account te hertellen. Indien U een telefoon nummer heeft opgegeven kun U het wachtwoord laten verzenden naar dit nummer. Mocht het met deze herstel mogelijkheden niet lukken dan kunt U kiezen voor klant contact. Contact kan een paar dagen duren waarna, indien U de rechtmatige eigenaar van het account bent, weer in uw email kunt komen. Meer informatie inclusief alle screenshots staat hier: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/liveid-signin/mijn-windows-live-hotmail-account-is-geblokkeerd/5a6e74c3-bf2f-4f4a-b992-03c7e6221c5b Zet uw email adres overigens niet zomaar online en haal deze daarom ook uit de post. Hier kan misbruik van worden gemaakt zoals bijvoorbeeld spam email.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Timjanr