Klacht: opeens rekeningnummer kwijt

op 26 mei 2016 over Belastingdienst in de categorie

ik kreeg op op vrijdag 20 mei 2016 bericht dat mijn belastingaangifte 2015 definitief was. Nu staat er netjes op het schrijven dat ze het geld overmaken op het bij hen bekende rekeningnummer. Omdat ik samen met mijn partner aangifte had gedaan en hij wel al het geld had ontvangen, heb ik vandaag maar eens ingelogd om te kijken waarom ik het niet ontvangen had. Nu staat er ineens aangegeven dat mijn rekening onbekend is. Heel vreemd! tijdens het inzenden van de aangifte vragen ze nog expliciet of je het rekeningnummer wat opgegeven staat, wil controleren. Ik heb ook nooit een schrijven ontvangen of ik mijn rekening nummer nogmaals door wil geven. Daarnaast storen ze, sinds ik zelf aangifte moet doen, altijd al teruggaves op dezelfde rekening. En nu is mijn rekeningnummer ineens weg? heel vreemd. Vervolgens vul ik digitaal mijn rekening nummer in, waarna ik pas na ca 15 dagen bericht krijg! Waarom moet dit ineens zo lang duren?

Ik ben tevreden wanneer ze mijn belastingteruggave zsm terug storten. Ik begrijp dat dit niet dezelfde dag nog kan. Maar in ca 2 dagen neem ik aan dat dit te verwerken is. Geen 15 werkdagen!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Colette Kooman