Klacht: Ook klachten over Brainwash Lage Land Rotterdam

op 11 januari 2014 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Gisteren (10/01/14) met dochter er heen. Mijn dochter is acht en heeft vorm autisme. Niet moeilijk te knippen want dat vind ze leuk. Maandag start ze op een nieuwe school. Het liefste wilde ze wat streepjes met verf, maar dat werd ook niet echt serieus genomen.

We kwamen binnen en waren de laatste die aangenomen werden rond 1745, terwijl zaak open is tot 2000.
Ik had de indruk dat de mensen die er zaten familie of vrienden waren, namen rookpauze enz.
Afijn mijn dochter wilde het alleen doen, dus ik zei, ik loop even naar kruidvat, meestal zit ze daar toch wel even. In de stoel dan, wachten deden wij samen tot 1845 ongeveer. 1900 kruidvat dicht, loopt mijn dochter buiten mij tegemoet?? Ze had ook al geveegd omdat ze dat leuk vind?? In hooguit een kwartier met knippen erbij??
Nou komt het , ik zag haast niet dat ze geknipt is. Terwijl ze maandag juist een fris koppie moest hebben. Winkel was nog uur open , maar ze werd niet meer geholpen. Volgens hun zeggen geen tijd meer.
Ik stond later buiten en vond het zo raar eigenlijk. Liep er later nog langs en zag nieuwe gezichten die echt aandeden als familie/vrienden. Buiten kwam ik nog kapper tegen met twee jongens onderweg naar een auto. Later was zij weer in winkel. Mijn moeder woont daar ,daarom zag ik dat nog gebeuren.
Het plan was om volgende dag terug te gaan, maar mijn dochter was al vroeg weg om te logeren.

Mijn dochter alsnog naar tevredenheid helpen. Met gekleurde streepjes. Maar eerste schooldag redl ze niet meer. Ik denk dat ik niet meer zo gauw naar binnen ga verder.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lovely76

3 jaren geleden - Dit is opgelost! Uiteindelijk moed gevonden om er langs te gaan. Dochter is uiteindelijk geknipt en niet rot behandeld ofzo, zij kijken nooit op deze site en gaven het idee om naar hoofdkantoor berichten te sturen. Ben dus tevreden nu.

Alle klachten die gemeld zijn door Lovely76