Klacht: Ook benaderd door Megaprices

op 12 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Er is nu nog geen geld van mijn rekening af, maar ik zou een mail krijgen van Megaprices, die ik kon doorlezen voordat ik met meespelen zou instemmen. Deze mail niet ontvangen, dus verwacht dat ze ook van mijn rekening geld gaan afschrijven. De bank en politie is al op de hoogte.Rekeningnummer is bekend via andere gedupeerde.
www.Mega prices.eu is ook nergens te vinden op Google.
Mw.Amy Bos ( dit zal wel verzonnen zijn) gaf als website op www.megaprizes.eu door. Dit bestaat niet.Dat MK business zich in laat met deze mensen. Het zogenaamde bedrijf liegt je gewoon voor en zegt iedereen een mail te sturen en die komt nooit, dus kunnen ze na 7 dagen zeggen dat je niet gereageert hebt, dus dat het afgeschreven mag worden. Oplichting dus..

Dat er GEEN geld van mijn rekening afgeschreven word en deze mensen mijn gegevens wissen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat we het intern kunnen uitzoeken om te kijken of we het kunnen rechtzetten voor u. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door floornoa