Klacht: Onwaardige lessen

op 19 december 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In februari van start gegaan met Nima B Salesmanagement via het NCOI. Omdat mijn werktijden van 08:30 tot 18:00 zijn en de lessen beginnen om 19:00 heb ik bewust gekozen voor de locatie Eindhoven. De eerste module van de eerste docent was prima. Althans, dat dacht ik. De 2e module werd plotseling niet meer in Eindhoven maar in Utrecht gehouden. We kregen de keuze tussen een dag of een avond programma. Met andere woorden zorg maar dat je om 19:00 uur in Utrecht bent. Voor iemand die in Eindhoven tot 18:00 uur werkt is dat natuurlijk niet haalbaar. Ik toch maar om 18:00 op weg naar Utrecht om daar aanwezig te zijn.

Een nieuwe locatie, een nieuwe docent….. we kregen een nieuwe docent die ons klaar moest stomen voor de module opdracht. Na 3 van de 6 lessen was echter nogsteeds niet duidelijk wat nou de bedoeling was. Nog 3 lessen te gaan en weer komt er een nieuwe docent voor de klas. Dit keer een docent die zelf examens beoordeeld dus hij moet ons ongetwijfeld verder kunnen helpen. De docent gaat de eerste les invetariseren waar we op dit moment zijn en wat we nog te kort komen. Er werd duidelijk dat niemand wist waar we naar toe moesten.

Met nog 2 lessen te gaan komt de docent met een oplossing, hij regelt 2 extra lessen om ons beter voor te kunnen bereiden op het examen.

Ik kan u vertellen, ik ben inmiddels 14 avonden, wekelijks 2 avonden thuis studie en €200,- aan parkeerbonnetjes verder. Ik ben alles behalve klaar voor het examen.

Na 4 lessen met een docent die WEL weet wat we moeten doen, mag er toch niet verwacht worden dat wij een HBO examen voldoende gaan maken.

Deze hele opleiding is niet conform geweest en het NCOI doet alsof wij blij moeten zijn dat we bij hen studeren. Volgens mij ben IK de klant en ik wil graag behandeld worden als een klant.

Ik ben het zat om telkens mijn vrije tijd in deze studie te stoppen om vervolgens te horen dat het toch anders moet.

Bij het laatste examen is niet voor niets 0 % geslaagd………

1. Ik wens een schriftelijke bevestiging van het NCOI dat zij niet de juiste ondersteuning hebben geboden.

2. Ik wens een bewijs van deelname aan de studie.

3. Ik verwacht een financiele vergoeding vanwege een wanprestatie van het NCOI. Deze opleiding is niet conform geweest,

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door larsvdwolf