Klacht: Onvriendelijke Manager in Maastricht Brusselse Poort

op 20 maart 2020 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik ben de Managing Director van een netwerk met 3miljoen volgers. Ik wilde vandaag eten met mijn vrienden bij de Subway in Maastricht. De manager die daar toen was, was zeer maar onvriendelijk tegen ons. Dit was niet de 1ste maar de 2de keer dat dit gebeurd. Ik heb ook naderhand gezegd dat ik hier nooit maar ga komen en heb ook niks besteld. Het boeide hem vrij weinig en negeerde ons daarna. De reden dat jullie ongeveer 30 euro hebben misgelopen is te danken aan uw Manager. . Dit is de 2de keer dat dit gebeurd en ik laat me niet vernederen door een of ander Manager.

Gewenste Oplossing:

Een persoonlijke excuus van de Manager in Maastricht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door surmedia