Klacht: Onverantwoord en gevaarlijk rijgedrag motoragenten

op 25 juni 2017 over Politie in de categorie

Zondag 25-6-2017, 17.31 uur op de N314 tussen Zutphen en Baak. 80 km weg, met dubbele doorgetrokken streep. Ik rij in zuidelijke richting. In noordelijke richting rijdt een auto met daarachter drie motoragenten. De eerste haalt de auto in, via mijn weghelft. Voor mij totaal onverwacht: geen zwaailicht of sirene, en recht van voren ook niet echt herkenbaar als politiemotor. Dat zie ik pas van opzij, als de motor vlak voor mij naar de eigen weghelft teruggaat. Daarna halen ook de andere politiemotoren in, zie ik in de achteruitkijkspiegel. Eerst schrik ik van dit roekeloze gedrag. Thuis bedenk ik dat dit natuurlijk niet kan: de politie heeft een voorbeeldfunctie.

Deze drie agenten zouden berispt en beboet moeten worden voor dit roekeloze gedrag. En graag ook maatregelen om dit soort gedrag te voorkomen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guusindeauto