Klacht: Onveilige website

op 07 februari 2018 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

8 maanden geleden - Beste mevrouw Verbeek, Gelukkig kan ik aangeven dat MijnABP wel veilig is. Het probleem dat je schetst is een bekend probleem. Het probleem heeft te maken met een verschil in de versie van de beveiligingscertificaten tussen ABP en je browser. Op het moment dat je je browser update, dan is het probleem meestal verholpen. Het verschilt per browser hoe je dit kunt updaten. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb. Mocht je de melding blijven krijgen, dan ontvangen we graag meer gegevens en een print screen. Dan gaan we er verder mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door abp