Klacht: Ontzettende slechte bereikbaarheid

op 13 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Ik probeer sinds vorige week op diverse tijdstippen iemand aan de lijn de krijgen van de belastingtelefoon om een wijziging van een beschikking 2013 door te geven. Na bijna een 2 uur totaal in de wacht gestaan te hebben ben ik er nu zo zachtjes aan wel een beetje klaar mee.
Ik weet niet wat ze met “al onze medewerkers zijn in gesprek” bedoelen, maar draait het hier om alle 2 of om hoeveel mensen gaat dit !? Daarbij word er een wachttijd vermeld van 1 á 3 minuten of 3 á 7 minuten en hang je zo een kwartier tot een half uur aan de lijn en moet nog steeds een ogenblik geduld hebben. Nou, mijn geduld is nu op een zal een hele papierwinkel naar ze opsturen zodat ze het lekker zelf uit kunnen zoeken. Een instantie met dit beleid kan je toch niet meer serieus gaan nemen !? Wat een amateuristisch gebeuren, geen andere woorden voor ! Enja, het zal best druk zijn…MAAR NEEM DAN OOK DE VERANTWOORDELIJKHEID DAARVOOR EN ONDERNEEM ACTIE !!!

Zorg voor voldoende telefonisten en maak de wachttijd zoals deze word vermeld i.p.v. dat je aan het lijntje gehouden word voor een half uur of langer.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JSK1976