Klacht: Ontzettend slechte service bij Editoo

op 23 januari 2014 over Editoo in de categorie klachtmelden

Ik heb mijn tijdschrift (7 stuks) hier laten drukken. Had het bestand opgestuurd en kreeg een belletje dat er iets niet klopte. Een mailtje teruggestuurd met het goede bestand en de vraag of het nu allemaal klopte. Na twee dagen nog niks op terug gehad, toen zelf maar gebeld en kreeg te horen dat alles in orde was. Nu heb ik mijn tijdschrift binnen gekregen, maar zit de voorkant op de achterkant. Zeker niet wat ik wilde ook was de kwaliteit een heel stuk minder dan wat ik heb opgestuurd. Gebeld naar Editoo, maar het was onze eigen schuld. Wij hebben niet goed gelezen (wat overigens helemaal niet duidelijk staat aangegeven). Maar omdat ze ons bestand heeft ingekeken en zag dat er iets niet klopte, vind ik het raar dat ze niet even heeft gekeken naar de cover. De eerste fout bleek een ‘extra service’ te zijn. Ik vind het belachelijk dat Editoo mij niet tegemoet wilde komen. Dit was de eerste, maar ook zeker de laatste keer dat ik hier iets laat drukken. En dan ook nog een vrouw aan de telefoon hebben die je eigenlijk aan het uitlachen is omdat je verwacht dat Editoo iets doet.

Met geen enkele, want Editoo wilde hier niks aan doen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Editoo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Editoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ditiskaren