Klacht: Ontvangst bij binnenkomst.

op 16 november 2020 over St. Antonius Ziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

Geachte meneer/mevrouw.

Hierbij wil ik mijn ongenoegen te kennen geven over het betreden van het ziekenhuis in Emmeloord.
Vrijdag 13/11 moest ik bloedprikken en bij binnenkomst zat daar een meneer in het hokje met zijn mobiel in de hand en onderuit gezakt in zijn stoel.
Voor mij was er iemand naar binnen gegaan en voordat ik ook maar 1 stap over de drempel kon zetten, stak deze meneer zijn hand omhoog, als een politieagent, zo van stop.

Nu was ik daar zeer verontwaardigd over, omdat ik dit absoluut niet gewend ben in dit ziekenhuis en ik kom er regelmatig, helaas.

Ik weet wat de regels zijn omtrent corona en wens dan ook absoluut niet zo behandeld te worden.
Deze meneer heb ik een tijdje gadegeslagen en ik was dan ook niet de enige waar hij zo tegen deed.

Ik vertrouw er dan ook op, dat hier wat mee word gedaan, want dit is geen visitekaartje voor het Antonius ziekenhuis in Emmeloord.

Vriendelijke groet,
Mevr G Vis

Ik ben altijd uitermate tevreden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over St. Antonius Ziekenhuis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over St. Antonius Ziekenhuis nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van St. Antonius Ziekenhuis

1 maand geleden - Geachte mevrouw Vis, Ik heb u een persoonlijke e-mail gestuurd. Uw klacht hoort thuis bij het Antoniusziekenhuis in Sneek. Met vriendelijke groet, Kees de Jong

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door St. Antonius Ziekenhuis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Vis