Klacht: Ontvang geenpost in Duitsland

op 01 mei 2017 over Belastingdienst in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang geen post van de Belastingdienst op mijn adres in Duitsland.
Van iedereen, ook uit Nederland, wordt de post prima bezorgd. Ik heb dit gemeld bij de Belastingdienst en die zouden via de Klantregistratie in het systeem AWP de toevoeging Duitsland beter invoeren. Daarna wordt ik gebeld door een of ander figuur uit Heerlen, die mij meedeelde dat het adres prima ingevoerd is. Du de een zegt het is goed en de ander het is fout. Als oplossing gaf hij aan een Nederlands postadres op te geven, maar dan wordt ter verificatie een brief gezonden naar het adres in Duitsland en dat komt niet aan. Hahha, zit er daar ook nog iemand met normaal verstand? .Een klacht indienen bij het bedrijf dei de post voor hen verzend, begon hij ook niet aan.

Gewenste Oplossing:

Al post van de belastingdienst ook bezorgd wordt, net zoals post van gemeentes in Nederland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimpie707