Klacht: Ontevreden over het AM praktijk examen.

op 27 september 2016 over CBR in de categorie

Ik heb vandaag (27 september) een AM praktijk examen afgelegd. Mijn klacht is dat ik de examinator vaak niet hoorde vanwege dat ik vaak een geruis in mijn oortje hoorde en onze examinator praatte daarbij ook erg binnensmonds. Hierdoor wist ik niet waar ik heen moest en raakte ik in paniek waardoor ik fouten ging maken. Als er voor een examen 104 euro voor een half uur wordt gerekend, mag je er ook vanuit gaan dat je geëxamineerd wordt door iemand die zich goed verstaanbaar maakt voor de volle 100%. Doet hij of zij dit niet dan is hij in gebreke en niet ik. Ik raakte in paniek toen ik niet wist waar ik heen moest. Niet mijn fout maar die van hem. Als hij duidelijk is, kan ik me voorbereiden op de situatie. Als ik niet weet waar ik heen moet kan je je daar niet op voorbereiden. Zo simpel is het. Het is niet fijn als je de hele tijd geruis hoort. Rinus de Vries die na mij moest had precies hetzelfde.

Ik vind het niet meer dan terecht dat ik het examen overnieuw mag doen en dat ik dan wel alles duidelijk hoor en geen geruis. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosasmedinga@hotmail.com