Klacht: Ontevreden aankoop camera’s bij cameraschop 24 nl

op 13 oktober 2017 over Camerashop24.nl in de categorie Internetshops - Foto- en videocamera's

op donderdag 7 september ontvangen we camera set .bij het openen van de doos ontbreken er al 4 adapters .op 12 september ontvangen we pas de adapters. Daarna enkele keren gebeld om uitleg te vragen om uitleg te ontvangen in het nederlands.dat heeft nog even geduurd.
daarna hebben wij een IT specialist laten komen we kunnen deze cameras niet aanspreken en vinden ook het menu Menu > Camera > Signal Input Status niet terug in de interface.. WIj zouden graag van u een dringen antwoord of actie ontvangen. Bij 1 van de cameras lichten ook de iinfroroodleds niet op. Dit artikel hebben we terug opgestuurd binnen 2 weken. We konden normaal een beroep doen op een herroepingsrecht . Tot op heden hebben wij nog steeds geen oplossing

Wij wilde die camera\'s wel maar kunnen er niks meedoen als het systeem niet werkt en er geen communicatie is . Daarom zouden wij graag ons geld terug hebben zodat wij ergens anders wel camera\'s kunnen kopen bij een firma die behulpzamer en te vertrouwen zijn . Wij worden nu enkel aan het lijntje gehouden door camerashop 24 . MVG COENEN SANNY

Alle klachten die gemeld zijn door smeerder