Klacht: ontevreden

op 24 mei 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb in december geen oudejaarsuitkering gehad van mijn werkgever in de kinderopvang.
Ik heb de bond ingeschakeld want volgens het cao had ik daar wel recht op.
Ik werd in het begin netjes op de hoogte gehouden maar de laatste 2 maanden hoor ik niets meer van de fnv.
Ik heb zelf al verschillende keren contact met ze opgenomen maar steeds kreeg ik te horen wij zijn er mee bezig.
Van morgen heb ik weer gebeld want ik zou vorige week al teruggebeld worden.
Na lang aan de telefoon gehangen te hebben werd mij verteld dat mijn oude werkgever een 2 de brief heeft ontvangen dat zij moeten uit betalen.
Mijn vraag was binnen wat voor tijd moet mijn oude werkgever reageren hier kreeg ik geen antwoord op ik werd afgescheept met de 2 de brief is de deur uit.
ook heb ik aangegeven dat ik het raar vind dat ik niet op de hoogte word gehouden en dat ik niets weet dat er een 2de brief de deur uit is gegaan ik weet zelfs niets van de 1ste brief.
Ik vind dit een hele rare gang van zaken en twijfel of er wel stappen zijn genomen want steeds word er iets anders gezegd aan de telefoon ik voel mij aan het lijntje gehouden terwijl er wel iedere maand geld van mijn rekening word gehaal voor de FNV mag toch verwachten dat ze er dan wat voor doen.
Ben ZEER ontevreden over de gang van zaken van de FNV .

Dat er nu een duidelijkheid komt en dat wij op de hoogte gehouden worden over de gang van zaken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 10:03 geantwoord

Geachte mevrouw van der Sluis,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare