Klacht: Onterecht/niet eerlijk

op 27 november 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Voogd bjz leiden jacolien buddings is op de hand van moeder. Moeder kan jacolien alles wijsmaken het kind van 4 word bij vader weg gehouden. En nu ook bij grootouders en de voogd doet niks in het belang van ons kleinzoon.
Onze zoon word beschuldigd voor mishandeling op zijn kind dat zijn de woorden van moeder. Maar als ik vertel dat moeder me kleinzoon slaat hard op zijn blote kont want hij weet hoe het voelt als hij niet luistert. Wat ze zelf bij ons verteld heeft. Dan geven we onze zorg aan bij bjz. Wat voor antwoord krijgen we dan heb je het gezien. Terwijl de moeder verhalen op hangt wat dan serieus genomen word. Wij als grootouders maken zich zorgen. Ons kleinkind word bij ons weg gehouden zonder reden. Het is niet in belang van ons kleinzoon. Voogd jacolien buddings zegt dat ze niks doet. Wij zien ons kleinzoon vanaf november 2013 vanaf die tijd werd het opgebouwd was ook jacolien buddings bij betrokken tot de bezoek om de week op zaterdag van 11:00 tot 19:30 en ook 2x met de zomervakantie geslapen. Lijkt mij dat bjz in het belang van het kind werkt wat niet het geval is. Moeder dreigt jullie hebben toch geen poot om op te staan. Wat nu vind het zo erg voor ons kleinkind had het zo naar zijn zin. Wij deden vaak leuke dingen met hem. Wij maken ook ons zorgen over het gedrag van ons kleinzoon . Hij schopt slaat en kopstoten in me buik waarschuw hem er voor dat het pijn doet uiteindelijk luistert hij wel. Wij denken dat moeder het kind op stookt. Ook omdat hij zo zeurt over de andere opa. Erg vervelend kind gek maken dat hij een vogeltje mag bij ons uit de kooi dan blijft ons kleinzoon zeuren. Wij vinden ook vaak dat hij dan weer gevallen is. Word er gezegt. Kinderen gooien auto ’s driftig naar elkaar broertje hersenschudding wij weten niet wat we er van moeten denken. Dan van de tafel gevallen wat doet een kind op de tafel.

Te vrede als het eerlijk gaat. En dat er in belang van het kind word gekeken.
Moeder heeft rechten dat hoort vader ook te hebben.
Kind hoort zijn grootouders te zien is ook in het belang van ons kleinzoon.
Wij hebben nog geprobeerd om een gesprek met moeder te hebben tot een oplossing. Er zijn totaal geen problemen het is onterecht.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nel en koos Siera Van Hove