Mijn Klacht:
Aan
Badoo
26-11-2016
Onderwerp: onrechtmatige incasso
Geachte heer of mevrouw,
Op 23, 24, 25 november 2016 schreef u 14x 1 5,75 Euro van mijn rekening af. Ik ben het niet eens met deze afschrijving. Daarom heb ik mijn bank opdracht gegeven om het afgeschreven bedrag terug te storten op mijn rekening.
Wat is het probleem?
Het bedrag dat u van mijn rekening hebt afgeschreven is onrecht omdat ik geen overeenkomst heb met uw bedrijf.Het bedrag dat u van mijn rekening hebt afgeschreven is onterecht omdat ik hier geen toestemming voor heb gegeven.
Op 29-10-20116 heb ik wel EENMALIG betaling gedaan van 1.50 euro via innternet bankieren maar ik heb nergens op geabonneerd en ik heb u geen schriftelijke machtiging gegeven voor automatische incasso. Dit moet wel volgens de wet. Het bedrag dat u van mijn rekening hebt afgeschreven is daarom onterecht.
Gewenste Oplossing:
Wat verwacht ik van u?
Ik wil dat u per direct stopt met geld afschrijven van mijn bank rekening!!
Ik heb geen overeenkomst met u gesloten. Bent u van mening dat dit wel het geval is? Dan verzoek ik u om mij daarvan het bewijs toe te sturen. Zolang u dat niet doet acht ik mij niet gebonden aan de overeenkomst en zal ik u niet betalen.
Biedt u geen oplossing?
Dan dien ik via het consumentenloket van ACM, ConsuWijzer, hierover een klacht in. Daarnaast overweeg ik om mijn klacht voor te leggen aan de geschillencommissie/rechter. Plus ik ga ook mijn verhaal doen bij de tv programma\'s trots radar en opgelicht! En ik ga ook ander stappen nemen tegen u ik zal mijn verhaal op fb groepen plaatsen en op internet zodat mensen gewaarschuwd worden van dit oplichting praktijken van jullie zogenaamde dating site!!
Ik overtrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen. Uw reactie per e-mail zie ik graag binnen twee weken tegemoet.
Met vriendelijke groet,
M.h
