Klacht: onterechte vordering

op 08 augustus 2018 over IncassoPartners Nederland in de categorie Incassobureaus

Een vordering voor een opgeheven Stichting wordt op mij verhaald, omdat ik de technische contactpersoon ben voor een domein bij Transip. Domein is geregistreerd op naam van de Stichting.

De oude boekhouder van de Stichting benaderd, alsook incassoparterns voor bankrekening en betalingskenmerk. De boekhouder heeft op 7 juni het openstaande bedrag overgemaakt. Incassoparterns hiervan 2 x via sms en 2 x via email op de hoogte gesteld. Een kopie van overschrijving is verstrekt aan incassopartners.

Ondanks deze info blijf ik sms ontvangen over een openstaand bedrag.

Verwerken betaling en niet versturen sms naar 06 privé nummer.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IncassoPartners Nederland over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IncassoPartners Nederland in behandeling genomen

Bericht van IncassoPartners Nederland

4 maanden geleden - Naar aanleiding van bovenstaand bericht hebben wij contact opgenomen met S. Lemmens en de zaak besproken. Geconcludeerd werd dat de betreffende betaling is ontvangen, echter in een ander dossier. Wij zullen voor aanpassing zorgdragen. Een bevestiging hiervan zal per email worden verzonden.

Reactie van de melder van de klacht Lemmens

3 maanden geleden - Financiele afhandeling is verwerkt. Onduidelijk is of er een BKR melding is gedaan op mijn naam en afgemeld. Melding zou namelijk onterecht zijn, aangezien de Stichting waarin ik sinds 2015 geen bestuurder van ben, in verzuimd heeft in 2017 een rekening niet te betalen. Daarbij heeft Transip verzuimd simpelweg de telefoon te pakken en een belletje te plegen.

Bericht van IncassoPartners Nederland

3 maanden geleden - Beste S. Lemmens, er is door ons geen BKR melding gemaakt

Reactie van de melder van de klacht Lemmens

3 maanden geleden - Bedankt voor deze bevestiging.

Alle klachten die gemeld zijn door Lemmens