Klacht: Onterechte ots met uhp dankzij jeugdbescherming gelderland

op 29 augustus 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Jeudbescherming gelderland heeft veel onwaarheden doorgespeeld naar raad van de kinderbescherming, helaas geloofde deze alles wat de jeugdzorg zegt. Ik kon heel veel weerleggen maar helaas trapte de rechter in de leugens van JBG en RVDK. Iedereen meld er is een positieve stijgende lijn. Maar JBG en RVDK zijn bang dat het voor even is. Hulpinstanties die er ziin zijn positief maar rechter luister niet. Mijn 2 meiden onterecht uithuisplaatsing gekregen. Wanneer je JBG op hun leugens wijst zeggen ze mee dat is onze beleving punt uit. Terwijl er een half jaar terug ots verlenging is aangevraagd en is toegewezen zonder ons weten in, en foute datum op beschikking. Alleen ots toen toegekend voor oudste dochter want er waren zogenaamd erge zorgen, wat ik niet snap is als er dan zorgen zijn neem dan beide kinderen in ots en niet 1 wel ander niet. Nu half jaar later wanneer alle hulp loopt en er een stijgende lijn in zit pakken ze de baby ook ots en beide uhp…de afspraak was beide Kids in 1 gezin docht bij huis ivm financiële situatie. Blijkt Kids zitten wel samen maar 115 km van mama vandaan. Ongelofelijk is dit en als je ze aan spreekt zeggen ze ja er is verder geen plaats. Nu maar in hoger beroep.. zelf heb ik meerdere oplossingen geboden en klinieken maar JBG wilt niet luisteren…

Ik ben pas tevreden als me meisjes thuis zijn....en als jeugdzorg hun fouten toe geven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamavan2prinsesjes