Klacht: Onterechte nota

op 30 november 2016 over VTG Riooltechniek in de categorie Loodgieters

Beste,
11 Oktober is een medewerker van de riooltechniek langs geweest voor mijn wc boven die verstopt was. Na een tijdje geprobeerd is hi weg gegaan en half uur later kwam hij met een 2de man. Ze wouwen even onder de vloer kijken waar ook een zootje hebben gemaakt en uiteindelijk krijg te horen dat de leidingen en uitleggers vol met kalk zijn en als ik dat door hun niet laat uitvoeren binnen 3 dagen kan niks meer in huis gebruiken. Werd geschrokken dus vraag wat zou dat kosten maar kreeg geen duidelijke antwoord. ” Kan de hele dag duren mevrouw dus 50 euro per persoon per uur excl. btw” zei 1 van hun. Sorry maar dat kan ik echt niet betalen dus jammer maar gaat niet door. Ze zijn weggegaan en achteraf krijg een dikke rekening : 257,13 euro waar staat 100 euro rioolreiniging, 75 euro vervolgtarief en 37,50 2de man. Dat kan gewoon niet. Paar dagen later is een andere rioolbedrijf langs gekomen en heeft heel netjes mijn geholpen. Daar was de echt niet nodig om mijn leidingen tot aan de weg te ontkalken. De mannen van VTG merkte dat ik alleen was gescheiden en probeerde mijn te intimideren. ze makten gebruik van. Echt niet professioneel.

Ik vind dat ik de vervolgtarief niet hoef te betalen omdat de eerste man weg was en dat ik ook de 2de man niet. Is zonder overleg gebeurd en achteraf ze probeerde mij in de maling te nemen. Hier is altijd de consument de pineut. Achteraf hebben ze meer schade veroorzaakt dan mij helpen. Dat kan gewoon niet.

Alle klachten die gemeld zijn door florica