Klacht: Onterechte invordering

op 18 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Onlangs kreeg ik een bericht van u. Blijkt dat ik een account heb aangemaakt op kortingcenter. En dat u 39,50 moet ontvangen.

Ik weet absoluut niets van een account en dit heb ik ook al doorgegeven aan korting.nl. Ik moet eigenlijk voor niets betalen. En dat kan absoluut niet!

Tot op heden heb ik geen bericht van korting.nl ontvangen. Voor mij een teken dat het om iets onbetrouwbaars gaat. Ik krijg vandaag om 2:44 a.m nogmaals een bericht van u en mij erop wijst dat ik het bedrag alsnog moet betalen.

Wel bij deze, ik betaal niks omdat ik geen enkel account heb en ook niks met kortingcenter heb. Of u moet mij bewijzen dat ik gebruik maak van de diensten van kortingcenter. Ik wacht uw bewijzen af.

Wanneer ik geen berichtjes van u meer krijg waarin staat geschreven dat ik moet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Prisbi