Mijn Klacht:
Proefpakket Slimfruit aangevraagd. Dit pakket nooit ontvangen. Er werd wel via automatische incasso € 7,50 van mijn rekening afgeschreven. Direct via de site van Slimfruit mij afgemeld voor eventuele verdere leveringen. Omdat ik geen proefpakket heb ontvangen kan ik uiteraard ook niet aan de voorwaarde voldoen om dit binnen 14 dagen te retourneren. Op mijn account bij Slimfruit verscheen bij toekomstige bestellingen het bericht: U bent uitgeschreven bij Slimfruit Autoship. Er zullen geen automatische vervolgzendingen meer plaatsvinden. Toch weer een pakket van Slimfruit ontvangen. Zowel bellen als het sturen van emails leveren niets op. Wel is er weer € 68,00 van de rekening afgeschreven. Tot mijn verbazing ontving ik een brief van de administratie van Slimfruit dat er nog niet betaald was. Ondanks dat het bedrag dat door diezelfde administratie door een automatische incasso van mijn rekening was afgeschreven.
Gewenste Oplossing:
- Ik ben tevreden wanneer ik een schriftelijke bevestiging krijg dat ik ben uitgeschreven
- Ik mijn onterechte betalingen krijg teruggestort.
