Klacht: Onterechte inhoudingen

op 03 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Proefpakket Slimfruit aangevraagd. Dit pakket nooit ontvangen. Er werd wel via automatische incasso € 7,50 van mijn rekening afgeschreven. Direct via de site van Slimfruit mij afgemeld voor eventuele verdere leveringen. Omdat ik geen proefpakket heb ontvangen kan ik uiteraard ook niet aan de voorwaarde voldoen om dit binnen 14 dagen te retourneren. Op mijn account bij Slimfruit verscheen bij toekomstige bestellingen het bericht: U bent uitgeschreven bij Slimfruit Autoship. Er zullen geen automatische vervolgzendingen meer plaatsvinden. Toch weer een pakket van Slimfruit ontvangen. Zowel bellen als het sturen van emails leveren niets op. Wel is er weer € 68,00 van de rekening afgeschreven. Tot mijn verbazing ontving ik een brief van de administratie van Slimfruit dat er nog niet betaald was. Ondanks dat het bedrag dat door diezelfde administratie door een automatische incasso van mijn rekening was afgeschreven.

- Ik ben tevreden wanneer ik een schriftelijke bevestiging krijg dat ik ben uitgeschreven
- Ik mijn onterechte betalingen krijg teruggestort.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 203296