Klacht: onterechte incassokosten

op 18 maart 2020 over Chubb in de categorie Verzekering

Beste Chubb

Aangezien jullie niet reageren op mijn emails en het is onmogelijk om contact met jullie op nemen in verband
met het feit dat ik niet eens ben met jullie onterechte incassokosten dien ik hierbij mijn klacht in.

BETREFT:
Polisnummer: SP2NE0002785067
Annuleringsdatum: 11-03-2020
Dossiernummer CHUBB: ZX9B8YK5

Ten eerste heb ik mijn verzekering in February geannuleerd. Dit lukte niet omdat er nog een openstaande
bedrag niet betaald was. Dit heb ik meteen betaald via de betaallink die ik van jullie via een sms kreeg.
Het ging om een bedrag van 12,50. Paar weken later ontving ik een bericht van de incassobureau dat ik nu
een bedrag moest betalen van 49,25. Zonder dat er daarvoor een herinnering of iets dergelijks is verstuurd met
een uiterste betaaldatum. De incasso bleek te zijn verzonden omdat mijn vorige betaling van 12,50 niet is doorgekomen.
Ik heb het toen nogmaals overgeboekt en 15 dagen later kreeg ik een bevestiging dat mijn polis is geannuleerd.
Toch krijg ik nu nog steeds emails van de incassobureau.

Overigens is de incassobureau onderdeel van CHUBB zelf, en ik vraag me af of het wettelijk uberhaupt wel toegestaan
is om dit soort incasso bedragen te vorderen. Dit is wel 300% bovenop het originele bedrag. Er klopt hier iets zeer zeker
niet.

Ook heb ik nog nooit een berdrijf meegemaakt die berichten compleet 100% van de klant negeert.
Aangezien mijn polis al geannuleerd is en alle bedragen zijn betaald wil ik geen berichten meer van zulke onbeschofte
bedrijven als jullie ontvangen die er alleen maar op geld uit zijn en jullie klanten totaal negeren en doodleuk
incassos van 300% op jullie klanten gooien zonder enige waarschuwing of communicatie vooraf.

Groet

Ik wil hierbij dat mijn dossier bij chubb wordt gesloten aangezien alle poliskosten betaald zijn en het incasso onterecht is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Chubb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Chubb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jack669