Klacht: Onterechte incassobrieven Elderzzz

op 05 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Opnieuw een onterechte aanmaning ontvangen op 4 november 2013.
Ik had reeds 14 oktober uw aanmaning tot betaling ontvangen, gedateerd 10 oktober,ook met dossiernummer D0913108634, klantnummer 408756. Beiden schrijven wens ik volledig te betwisten en wel om volgende redenen :

– Allereerst was ik al geen voorstander om de kaart te ontvangen maar werd telefonisch aangedrongen om dit toch te doen. Annuleren zou snel en efficiënt kunnen gebeuren.

– Zoals aangegeven in de brief JR9-Z1F-M70 gedateerd op 22 augustus 2013 maar ontvangen op 26 augustus 2013, die onmiddellijk samen met de Jaarkaart werd opgestuurd, werd deze telefonisch en volgens de dame aan telefoon succesvol geannuleerd op 6 september 2013 tussen 13h06 en 13h10.

– Trouwens, er is ook geen enkel contract en handtekening van mijzelf waardoor ik mij tot wat dan ook verbind.

– Er wordt dan ook onmiddellijk een aanmaning verstuurd. Er dient wettelijk ook eerst een factuur te worden gestuurd.

Talrijke klanten, in Nederland en België, hebben reeds klacht ingediend over de praktijken van ElderzZZ. Ik wens dan ook een schriftelijk bewijs toegestuurd te krijgen (per email of per post) om deze aanmaning in te trekken. Kunt u hier geen gevolg aan geven, dan zal ik ook klacht neerleggen bij het ECC (Europees Centrum voor de Consument België) met alle gevolgen van dien.

Intrekken aanmaningen. Geen verschuldigd bedrag.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Jdequick