Klacht: Onterechte incassobrieven Elderzzz

op 05 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opnieuw een onterechte aanmaning ontvangen op 4 november 2013.
Ik had reeds 14 oktober uw aanmaning tot betaling ontvangen, gedateerd 10 oktober,ook met dossiernummer D0913108634, klantnummer 408756. Beiden schrijven wens ik volledig te betwisten en wel om volgende redenen :

– Allereerst was ik al geen voorstander om de kaart te ontvangen maar werd telefonisch aangedrongen om dit toch te doen. Annuleren zou snel en efficiënt kunnen gebeuren.

– Zoals aangegeven in de brief JR9-Z1F-M70 gedateerd op 22 augustus 2013 maar ontvangen op 26 augustus 2013, die onmiddellijk samen met de Jaarkaart werd opgestuurd, werd deze telefonisch en volgens de dame aan telefoon succesvol geannuleerd op 6 september 2013 tussen 13h06 en 13h10.

– Trouwens, er is ook geen enkel contract en handtekening van mijzelf waardoor ik mij tot wat dan ook verbind.

– Er wordt dan ook onmiddellijk een aanmaning verstuurd. Er dient wettelijk ook eerst een factuur te worden gestuurd.

Talrijke klanten, in Nederland en België, hebben reeds klacht ingediend over de praktijken van ElderzZZ. Ik wens dan ook een schriftelijk bewijs toegestuurd te krijgen (per email of per post) om deze aanmaning in te trekken. Kunt u hier geen gevolg aan geven, dan zal ik ook klacht neerleggen bij het ECC (Europees Centrum voor de Consument België) met alle gevolgen van dien.

Gewenste Oplossing:

Intrekken aanmaningen. Geen verschuldigd bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door Jdequick