Klacht: onterechte incasso en rechtszaak

op 24 juli 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

LAVG heeft mij een onterechte incasso en rechtszaak aangedaan.
ik had op 8 oktober 2015 2x mijn premie zvz bij anderzorg[ 2x 66,-] overgemaakt.
Er is mij toegezegd dat deze betalingen gebruikt zouden worden voor de premies van oktober en november 2016. Op 17 oktober krijg ik van anderzorg een acceptgiro voor de premie van november [66,-]
Ik heb meteen contact gehad met Anderzorg en gezegd dat die premie op 8 oktober al betaald was. anderzorg stort 20 oktober 64,50 terug en eist dat ik per acceptgiro 67,50 overmaak voor 5 november[66,- + 150 voor de acceptgirokosten. Anderzorg accepteerd geen andere betalingswijze hoewel ze vanaf 12 oktober weer gewoon gebruik kunnen maken van automatisvch incasso anderzorg weigert hiervan gebruik te maken voor de premie van november. Vanaf december willen ze wel weer gebruik maken van automatisch incasso en dat doen ze ook maar niet voor de premie van november, die staat inmiddels uit als vordering bij LAVG In februari 2016 neem ik contact op met LAVG over welk bedrag er openstaat.en ik leg uit dat de premie 8 oktober al betaald was. LAvg zegt dan toe dat als ik het openstaande bedrag ad 66,- euro voor 1 maart betaal dat er dan geen kosten aan verbonden zijn, ik maak 28 feb 66,-over naar lavg.
LAVG beweert dat anderzorg NOOIT een bedrag heeft terug gestort maar dat de bedragen juist zijn gestorneerd! LAVG houdt zich daarom het recht om mij onterechte kosten te verekenen en in een rechtzaal onjuiste gegevens te verschaffen en mij weg te zetten als wanbetaler. Terwijl ik juist ruim op tijd betaald had!
De hele rechtszaak is er zowel door anderzorg als door LAVG gelogen en gerommeld met feiten en data om hun gelijk te krijgen.
Met hun leugens gedraai en gelieg hebben ze mij overspannen gemaakt omdat hun hele verhaal telkens anders is er niks klopt en toezeggingen worden ontkend.
Inmiddels op 24 juli 2017 weer contact gehad waarin weer betalingen door hun geeist zijn maar waarvoor ik betaal blijft vaag en of het dossier gesloten wordt is de vraag.

Niet meer tevreden te krijgen, LAVG wil gewoon bloed zien net als Anderzorg. LAVG gaat over lijken die zijn pas tevreden als hun zakken gevuld zijn.
LAVG had in de 1ste instantie al NOOOIT een incasso mogen uitschrijven voor een premie die al betaald WAS en een rechtszaak beginnen voor 49,-?? [dat nu dus is opgelopen tot 829,77, LET WEL VOOR EEN PREMIE DIE OP 8OKTOBER 2015 al betaald was!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sasvanderveer