Klacht: Onterechte incasso en onterechte incassokosten

op 06 juni 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Solay vitaminepillen heeft mij op 24 oktober 2013, 7 november 2013, 7 februari 2014 en 27 april 2014 vitaminepillen geleverd.
Voor okt en november werden gezamenlijk gefactureerd en betaald in december, de rest afzondrrlijk, zij het dat MK een keer teveel heeft geïncasseerd. Ipv daar iets aan te doen, willen ze nu ook nog € 40,00 extra aan incasso kosten en hebben ze de vordering overgedragen aan de deurwaarder ( zal wel een briendje zijn die ook uit de pot mag snoepen. Op mijn aanbod te betalen indien er behalve de genoemde leveringen nog een bewijsbare levering zou hebben plaatsgevonden, wordt niet gereageerd en mijn betalingsbewijzen die het leverings- en betalingsschema van Solay staven, hebben ze weggedaan.

Afpersing en bewijsvernietiging zijn strafbare feiten.
Ze zullen het wel merken wanneer ze moeten voorkomen.

Ik zou tevreden zijn geweest indien MK Business hezij bewijs van de betwiste levering had gezonden, hetzij bevestigd had dat alle betalingen t/m augustus as zijn voldaan en tot sluiting van het dossier wordt overgegaan.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Geldpot