Klacht: onterechte incasso en geen reactie

op 27 juli 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

In februari heb ik eenmalig een levering van Slimfruit gehad. Daarna heb ik mij via de website afgemeld zie screenshot op verzoek klantenservice. Dit is maart 2016. Slimfruit blijft sturen en aanmanen. Elke keer dat Slimfruit ongevraagd automatisch incasso afboekt doordat het systeem mijn afmelding niet heeft verwerkt blijf ik storneren zoals per mail meerdere malen gemeld, hiervan zijn screenschots Op geen enkele mail is reactie gekomen ondanks dat de klantenservice aangeeft dat de mail van 9-6 beantwoord is. Ook op het verzoek om deze mail nogmaals te versturen heeft geen email opgeleverd. Melding is verder gemaakt van onjuiste informatie over het sturen van emails door het bandje van de telefoondienst. Dat elke mail krijgt hoge prioriteit is onjuist, hiervan zijn screenshots Uit de status van mijn email van 27-7-2016 blijft dat dit niet in behandeling is genomen echter dat het incassobureau al wel ingeschakeld is. Ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan Slimfruit is onbereikbaar ook vandaag weer per telefoon en reageert niet op mail.

ik ben tevreden wanneer Slimfruit mijn afmelding accepteert en schriftelijk bevestigd en alles aanmaningen intrekt schriftelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Slimfruit-slachtoffer