Klacht: Onterechte incasso

op 02 juli 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

MK business heeft van een bedrijf een onterechte incassoopdracht gekregen. (Dat deze onterecht is blijkt onder meer uit onderzoek van de bank, die hebben alle betalingen die dit bedrijf had afgeschreven terug gestort op mijn rekening, want zij konden geen geldige machtiging overleggen.)
Zowel MK als dit bedrijf zijn alleen via een 0900 nummer bereikbaar, en beiden heb ik twee maal gebeld, wat me minstens 15 minuten per keer heeft gekost. Ik ben dus geenszins van plan om nog meer tijd en energie en geld in dit onterechte verhaal te stoppen. Mails komen terug, er is geen geldig email adres te vinden. Ik heb de situatie uitgelegd aan MK, zij blijven het zelfde verhaal herhalen en zijn niet in staat om naar rede en uitleg te luisteren. Als ik gefrustreerd raak en mijn stem verhef (maar wel beleeft blijf, er is geen lelijk woord over mijn lippen gekomen terwijl ik er wel 100 had kunnen bedenken die passend waren!) word ik als een klein kind toegesproken. Ze dreigen met advocaten en deurwaarders. Blijkbaar vinden ze het heel normaal dat de “gewone burger” veel tijd en kosten moet maken omdat zij hun zaken niet eens even willen verifiëren met hun opdrachtgever. Zeer frusterend en heel onterecht! Hoe kom ik van hun af zonder daar zelf weer meer geld en tijd in te steken?

Een brief waarin staat dat ze me niet meer lastig zullen vallen. Excuses zal wel te veel gevraagd zijn.....

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:29 geantwoord