Klacht: onterechte incasso

op 27 mei 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een incasso gedaan die niet terecht is.
Ik kan niet zien waar het weg koMt maar denk dat ik het weet omdat eens gebeld werd voor een reispakket, deze wilde ik niet maar werd toch verzonden. ik heb die onder rembours teruggestuurd via post. Helaas na maanden+ dacht ik dat alles goed was gegaan. En heb de bon weggedaan. Ondertussen gestorneerd. Inmiddels verzendbon teruggevonden met bevestiging dat het is aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil hier niet mee lastiggevallen worden het moet stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 13 juni 2016 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door vriel