Klacht: Onterechte incasso

op 11 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ook bij ons is er € 48.00 ingehouden van mk business grote prijzenpot met het bankrekeningnummer NL32SNSB0852923201. Maanden geleden een telefoon gehad. zouden een mail sturen niets gehoord maar had al meteen op hun site mede gedeeld hier geen gebruik van te willen maken en dat ze het geld niet mochten afschrijven. Helaas zijn wij hier nu ook de dupe van. Heb wel het bedrag terug gestorneerd. Maar wordt hier niet vrolijk van. Hopelijk wordt dit gauw opgelost en dat we hier geen last meer van hebben. Wie heeft er tips om er vanaf te komen….

Wij zouden tevreden zijn als we er van af zijn en dat we dat bevestigd krijgen. Hopelijk is dit gauw opgelost want hier wordt je niet vrolijk van

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:50 geantwoord